Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Умови повернення для товарів належної якості Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо: - товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем; - товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка; - збережені всі ярлики і заводське маркування; - товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. Умови повернення товарів неналежної якості Ви повинні звернутися до працівника пошти й в його присутності оглянути товар та зафіксувати брак товару, або ж оформити повернення, якщо він не підійшов. Повернення товару, що не підійшов, здійснюється на відділення поштової служби, з якого був надісланий товар. Повернення коштів здійснюється протягом 3-х днів з моменту, коли продавець забрав товар з відділення перевізника. У разі виявлення пошкодження упаковки або товару при його огляді у відділенні обов'язково складається відповідний Акт та про інцидент повідомляється по телефону, вказаному на сайті нашої компанії. Ми покриваємо витрати доставки тільки в тому випадку, коли товар був неналежної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.